onsdag 25 februari 2009

Löning

idag är det löning och dagen till ära är planen att ta sig ut på Kharma där Bingo Rimér kommer att uppehålla sig denna sköna Onsdag!


För övrigt kan jag meddela om dagens pinsammaste händelse då jag var upp tidigt för ett möte på banken med någon kontorsnisse som ska förvalta mina sparpengar som det så fint heter.

Jag sitter alltså där trött som ett svin och tuggar tuggummi.. medan bankmannen babblar om något som jag hör ungefär lika som Håkan i sunes jul hör Prästen i kyrkan... BLABLA BLABLABLA BLABLA BLA.......

i vilket fall som helst lyckas jag få fram Sveriges största gäspning och tuggummit som jag har i munnen ramlar rätt ned på bordet på mitt fina, nyss utskrivna avtalspapper..


resten av mötet gick som tur var ganska snabbt, jag hann inte få bort den röda färgen ur ansiktet innan det var slut.


BRA JOBBAT ANNA!!!!!!!!!
Ge mig en utlandsresa tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar