fredag 3 april 2009

BAKSET-TVILLINGAR

Natten spenderades i Ockelbo hos tvillingarna Anna och Linn Johansson med trevliga flickor.
Vi åt lite onyttigt käk och vindruvor innan vi spelade "med andra ord". GRYMT.

Men det var lite dåligt av mig när stina förklarar med följande beskrivning:

Stina :Inte sjö men..... (Jag skriker HAV!!)
Stina: Det ordet + Linns systers namn. (jag tänker en liten stund innan jag skriker (HAV-ELIN).

Ordet var naturligtvis Havanna men jag tänkte på det lite mer kluriga viset och drog till med lillasysters namn.
Efter en vunnen och en förlorad runda var det dags för sömn och jag, Karin, Lina och Stina myste ner skavfötters i en bamsesäng!

Snart är det samling inför min första match i Årsundatröjan.



Här hade vi ingen aning om vad som skulle hända med mitt handfat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar