tisdag 21 april 2009

En Hel Dag

Första dagen på hela det tredje året som jag är kvar i skolan på övertid. HEJA MIG!
Idag blev det mycket jobb, teknisk psykologi-rapport och religionsprov imorgon.


Ironiskt nog kom många klasskamrater till mig idag med ett papper med instuderingsfrågor och frågade om jag fått det än...
Men vem tror ni författade det där pappret? Jo jag! Som kämpat med att läsa igenom provhäftet på en miljard onödiga sidor och skrivit frågor att studera in. Någon som hittat det i skrivaren och gått och kopierat upp till hela klassen. Lite cred måste man väl få iallfall?






För övrigt tycker jag ni ska tagga lika mycket som Robert här över till på lördag då det blir röj på Kharma Lounge!! Oj vilket party det blir!

Och modevisning på torsdag!
Och träningsläger fredag till lördag..
HJÄLP vilken fullspäckad helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar