måndag 31 augusti 2009

Jonathan Eriksson har blivit vuxen

Jonathan säger:
oj ursäkta att mitt svar dröjde, JAG BETALADE NÄMLIGEN EN RÄKNING!
anna säger:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VUXENPOÄNGGGGGGGGGGGGGGGGGG
FEM LAMPOR till JONTE
-------------------------------------------------------------------------------------------


Det sprack ca 2 min senare när jag ger honom världens snällaste komlimang....

anna säger:
jaaah men en fråga bara
ofta du inte kollar på barca?
Jonathan säger:
klart jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
killar kan göra 2 saker samtidigt!
anna säger:
bara när dom är vuxna jonathan! :)
Jonathan säger:
jaha och vad hände med snällanna?
anna säger:
det där var väl hur snällt som helst?
Jonathan säger:
haha vänta jag kanske tolkade det fel;P
anna säger:
JAA nyss gav jag dig fem lampor för att du var vuxen
också säger du killar kan göra två saker samtidigt
och jag säger bara när dom är vuxna
alltså är du vuxen?
Jonathan säger:
hahaha JA FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anna säger:
ja vafan! nu ska du inte bli kaxig för att du börjar få komplimanger

1 kommentar: