fredag 21 augusti 2009

landet lagom

Välkommen hem till mig själv.

Detta har vi åstadkommit under tio dagar i solen:

"Have you ever been in Manchester before?
Have you ever kissed a boy from Manchester before?
Would you like to kiss a boy from Machester then?"
Okänd kille från Manchester

"World Trade Center - Vadå är det något man firar varje år, eller är det tio-års jubileum eller något?"
J.K

"JAG VILL KNULLA"
I.A

"När man super så här många dagar i rad blir man bara sugen på 2 saker - Sex och Cola"
A.M

" - JAG VILL INTE KNULLA
- Men int ja heller!
- Jag har kondomen med mig"

I.A och en Finne

"Nu ska jag gå och strypa hela Marocko"
J.K

"Jag har min fis inspelad på min gamla Nokia, jag kan skicka den till er sen om ni vill!!"
J.K

"Lyx-runka, är inte det när man bajsar och runkar samtidigt??"
I.A

"Får man inte suga kewk här inne ??????!"
I.A

"Ja, efter 3 red bull vodka var han PRECIS min stil.."
J.K

och mycket mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar