fredag 16 oktober 2009

Gris

Jaha, här ligger man som ett slakt en fredagkväll och väntar på bättre tider.
Sjuk och eländigt är livet just nu.. En film kanske piggar upp eller får mig att somna så att jag kan vakna till en trevligare morgondag!
Så fort jag lyckats unna mig själv något straffar gud mig lika fort...
---
Jag lägger mig i sängen redo för film, har laddat upp med glass och bäddat ner mig ordentligt under täcket.
3 min senare:
Olov och hans polare dunkar loss i rummet under där jag ska kolla på film. Dom små glinen ska ju ut på partaj och kan inte förfesta som normalt folk.
Musiken ska vara på högsta volym - man ska helst inte kunna höra vad någon annan säger.
Basen ska också vara på högsta volym - man ska inte behöva dansa utan bara vibrera i takt med golvet, taket, väggarna och de skallrande fönsterutorna.
Deras röster ska också vara på högsta volym - man ska helst sjunga (läs skrika och tänk på att dessa gossar är i målbrottet) till låtarna som spelas, det vill säga Rosa helikopter och annan bra partymusik.

Hejdå lugna sköna myskväll.. Vi ses i nästa liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar