onsdag 7 oktober 2009

NEGG

Jag har en ny punk att lägga till min negativa vardag:

-SJUK.

Idag när jag vaknade och tog mig upp för trappen möttes jag av en lapp, skriven av min ibland faktiskt älskvärda lillebror.
"Jag har tagit din cykel, om du ska någonstans får du ta mammas / Olov =) "
För ett ögonblick övervägde jag att bli riktigt jävla förbannad, varför i helvete kan inte HAN ta mammas för?!
Men jag tog några djupa andetag och kom sedan underfund med att detta är en mycket bra ursäkt till varför jag inte kan åka ner på stan och uträtta ärenden som just nu staplas på hög för var dag som går. Det får bli en dag med mina älskade desperata hemmafruar istället.

Som tur är finns det vissa människor och saker som förgyller vardagen så pass mycket att man orkar vara vaken!
Vilka tider tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar