tisdag 3 november 2009

influensavaccin

Det var inte det roligaste jag gjort i mitt liv att ta influensavaccin..Nu ligger jag här i sängen med en jäkla ond arm, feber och huvudvärk.
SKIT

Tur att Desperate Housewives finns till min undsättning..
Kan även checka av att ha skrivit lite på projektrapporten och städning.. Duktig Anna..

Igår natt kom jag även underfund med att jag borde ha ett eget kylskåp i mitt rum.. Jag lyckas alltid bli jättehungrig sådär på kvällskvisten när jag precis lagt mig i sängen och kikar på CSI innan jag ska sova!
Jag kom även på vilket kylskåp jag skulle ha.. Ni vet när man sålde jultidningar när man var yngre så kunde man tjäna ihop till olika premier!
Bland dessa premier fanns ett CocaCola-kylskåp som jag ALLTID ville ha, men ALDRIG lyckades tjäna ihop till... Nu ångrar man att man inte la manken till och sålde järnet is ina yngre dar.

Om jag ändå haft ett sånt här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar