torsdag 18 juni 2009

detta är den riktiga FEZ

Jag har just nu ett pågående samtal med den riktiga fez. Även kallad Daniel Elg..
På order från Galonis kommer här en uppdatering..


Vi har tagit studenten, Vi har börjat jobba och Vi har kommit in på Trainee-programmet.
Jag har världens bästa handledare som idag vid maten än en gång bevisade att han är världens ärligaste människa som inte drar sig för att säga vad han tycker..

Jag en okänd man och Mats, min handledare sitter vid matbordet
Okänd - fan jag måste gå ner i vikt
Mats - Jaså jaa det är svårt de där med vikten
Okänd - Ja efter att jag blev sjuk har jag gått upp, väger nog runt 120 kg nu
Mats - O JÄVLAR , SHIT ALLTSÅ... jaaaaa då MÅSTE du gå ner i vikt!!!!!!!!!!!

.. En annan rolig konversation löd såhär:

Jag - jaa och nu har vi tagit studenten
Mats - Vad fick du för betyg då?
Jag - 19.54 så det är jag jättenöjd över!! (med mycket glad ton)
Mats- jaha...... vad var det som drog ner då??? .... (med mycket BARSK ton)


..Det var allt för idag så här mycket liv har vi en torsdagkväll före midsommar-


Lägg märke till signaturen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar