lördag 6 juni 2009

Jag blir arg

Allvarligt. Vad är meningen med att säga sanningen när ingen lyssnar ändå ?

Jag förstår inte vad ni, ni som säger eller ni som betraktas vara med i "vårt gäng" får ut av att sprida rykten, osanna rykten om sånt ni för det första inte har att göra med, och för det andra inte vet ett dugg om.  

Varför tar ni er bara inte i kragen och frågar den det berör innan ni börjar på att sprida massa som inte stämmer? Varför måste ni försvåra allt som redan är svårt? 
Att ni tar er friheten att hitta på och skvallra om sådant som ni absolut inte har en endaste susning om gör mig fruktansvärt besviken och ledsen.

Antingen har jag hela tiden trott att jag och vi varit vänner eller så är hela vårat umgänge en lögn och en lek med känslor, rykten och svek.  

Just nu känner jag bara en sak och det är att jag inte kan lita på någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar