tisdag 2 juni 2009

hallå!

Hallå igen. 
Omväxling är bra.. Nu känner jag att det är dags att falla tillbaka till min fina hallonblogg ett tag.

Ska upplysa er om att sommarens nöje är bokat!
I Augusti kommer jag och mina tre vapendragare Ida, Jenny och Amanda befinna oss på
Paseo Maritimo 55 i Los Boliches i Fuengirola i Spanien!   Vilket ös det kommer vara, lagom nere till högsäsongen :)



























Idag spenderades dagen på verket med min bästa handledare någonsin. Han är ungefär som Lotta på Bråkmakargatan. Han vet och kan ALLT! Han är även blodgivare, detta tycker han är grymt snitsigt eftersom man varje gång man lämnar blod får ett GRATIS test och som han uttryckte sig idag - "Då kan man ju se om man har fått AIDS eller nåt sånt där skit"


Det blev även en sväng till Gävle och Valbo med Emma "Brännskadan" Östlund som lyckats bränt sitt öra och sin hårbotten så det ser ut som om hon sprayat skallen med ketchup!
HAHAHA och JA jag är ungefär likadan, det är även därför jag passar på att göra mig rolig över dom som lyckas sämre än mig!

Hejsålänge

2 kommentarer:

  1. jamen va glad du såg ut på kortet då, anski!!

    SvaraRadera
  2. hörrududu!! kräftskjärtig färg snarare;) /E

    SvaraRadera