tisdag 6 oktober 2009

DÖD åt getingar

Idag gjorde jag vårat hus en god gärning och städade både uppe och nere och i alla vrår och hörn. Därefter lagade jag lunch, plockade ur diskmaskinen samt började på att knåpa med mina studier.. 500 ansvarspoäng till Anna!!!

Men när min hjärna gick som mest på högvarv hör jag ett irriterande ljud någonstans mitt i rummet, jag lyfter blicken och mitt framför näsan på mig surrar en getingjävel omkring!!
Snacka om att det tog eld i röven på mig!
Jag hatar allt som har med insekter och småkryp att göra så jag bokstavligen talat SLÄNGER mig ut på altanen efter flugsmällan och börjar på att hoppa, springa runt och köra någon slags dans för att inte bli träffad av det äckliga lilla krypet!
Till slut fick jag till nådastöten och den lille rackaren fick aldrig mer se solens ljus..

Hörde att jag tog månadens bild på dom här sötnosarna:


cya... in hell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar