måndag 5 oktober 2009

Härligt Sverige!

Mitt kära hemland, jag är ledsen men jag måste säga att jag hatar dig.
Kallt och jävligt varenda dag.. och inte har jag lyckats inhandla någon vinterjacka än heller...
Negativt är det enda ordet som beskriver min vardag just nu.

- Kallt väder
- Ingen jacka
- Mycket plugg
- Skit på jobbet
- Pajat knä
- Och inte en enda karl som man kan kura ner sig hos.. Vart fan är du ?!

Jag har dock en rolig sak att se fram emot och det är att Emma min kära väninna och jag ska boka in helkropps thai-massage någon dag här framöver. Samma älskade kvinna bjöd även över mig på bubbelbad och mys på fredag vilket ska bli hur skönt som HELST!

Är det någon som kan med att designa bloggen, snälla hjälp mig?
Ska ta tag i det här nu och skriva lite mer som förut tänkte jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar