måndag 12 oktober 2009

Galen helg!

Fredagen var galen! Jag hade fruktansvärt roligt just då, dagen efter var det inte lika kul.. Eller, om man ska vara uppriktig var det fantastiskt kul för alla andra men inte för mig själv..
Mina klackar var minst sagt klistrade i taket och min kropp följde rytmen av dunkadunkamusiken och definitivt inte min hjärnas signaler.. Eller så var det hjärnan som var ute och cyklade. Vilket som så blev det en lose-lose-situation för mig..
Det var ju tur för mig att en vänlig själ (eller en som ville få sig ett gott skratt) skjutsade hem mig till Sagostigen!

Söndagen spenderades ungefär 50/50 i sängen och på Jernvallen! Med en vinst i bagaget åkte jag hem och fick påhälsning av en trevlig prick som verkligen gjorde min kväll/natt/morgon till den bästa på länge! :)
Lite bittert att läget ser ut som det gör. Men sånt är livet, man kan ju inte ha guldläge jämt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar