tisdag 10 mars 2009

BLOD

jag bet mig i tungan nyss, samtidigt som jag lyssnade på markus krunegård.......
tänk om låten förvandlar mig till en vampyr? hjälp



Vad vill du ? men kom då!
Jag är ju här och väntar på dig...




Min lillalillalilla bror hade nyss sönder en borrmaskin och jösses vad många svordomar han kan!
dom är värre än skitoxe, jag lovar.

***
Han kom nyss in och gav mig en utskällning, förlåt. det var inte en borrmaskin, det var en del till en borrmaskin. jag tyckte det var sak samma.. men ännu en ramsa av svordomar fick man höra iallafall.. fortfarande värre än skitoxe.


3 kommentarer:

  1. jag e inte liten nästan 2 meter ffs!

    SvaraRadera
  2. visst olov du är som högst(när du står på tå) en halvmeter! /curry

    SvaraRadera
  3. Senaste bilden ser jag hahah:D

    SvaraRadera