torsdag 12 mars 2009

Min dag

Förmiddagen är tråkig med skola osv.....därför startar vi där det roliga började.

Eftermiddagen började med att jag satt mig i Lisa "Nano" Grunnings hypermoderna lyxbil! Måste här verkligen lyfta fram den exlsusiva Stereon vi fick höra ljuv musik från.





Vi styrde röda faran mot Statoil Gävlevägen där vi hämtade upp Karolina "Sexylady" Högblom.



Därefter skulle vi shoppa skor! Både jag och Karolina hittar varsina par och betalar nöjda och glada med tanke på hur mycket pengar vi har. Lisa däremot har svårare att hitta eftersom hon inte riktigt har samma längd eller bredd på fötter som vi andra i Sverige.
Därför går vi vidare till en roligare affär där de har märket PAX och andra barnskor, Hon hittar till och med en bil hon kan sätta Karro att leka med medan hon kikar bland de minimala skor hon ska försöka inhandla.



Värt att nämnas är här att Lisas groteska dosor är ungefär lika stora som våra andras händer!
Det blev tillslut ett par Gladiatorsandaler från märket "Sweet Angel" i storlek 33 som inhandlades. Och NEJ jag kryddar inte när jag skriver storlek 33!


Efter skoshoppandet strosade vi vidare till avdelningen för SEXY SEXY som vissa vill kalla det, vi hittade en del ganska raffigt måste jag säga!!








Innan avslutningen av dagens inlägg som handlade mycket om fashion skulle jag vilja upplysa er om Sandvikens nya framtidshopp. Supermodellen Daniel Elg:


2 kommentarer:

  1. Kan du skicka ner honom till Paris för en photo shoot imorgon?

    SvaraRadera
  2. boka in ett möte, redan fullbokad med viktiga kunder hela dagen.
    Nå mig på +4670 473829405

    SvaraRadera