söndag 1 mars 2009

Vi e förlorare


jaha, pojkvaskrarna gav sig aldrig av någon gång igår kväll.. så sent som runt tolvslaget fick jag krypa till kojs och försöka sova! Hur som helst var jag inte alls trött utan såg på filmen Seven Pounds och började kika lite på The curious case of Benjamin Button men somnade en bit in på den.. grymt skönt somnade jag också iochmed att jag inte sovit i min egen säng på två nätter!
Den sköna sömnen varade dock inte länge då min käre lille snorbuse till bror får för sig att dom ska ha efterfest här också.. så vid två halv tre rycket kommer dom in hela ligan igen och härjar som aldrig förr..........
Till slut fick jag somna om iallfall efter att mamma varit ner och yttrat några sanningens ord!

Matchen idag gick även åt helvete, 7-5 förlust..




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar