torsdag 19 mars 2009

Dagen då kungen kom






På lördag är det fest. Både Mathilda och Lisa ska på privatfester men sedan ut på krogen och jag var ju så pass taggad att jag då tänker ta tillfället i akt och kalasa loss med de små liven som brukar hålla till här nere i min egen källare!
Min käre brors kompis Simon fyller år så dom har slagit till med lokal och musikanläggning och hela faderullan så det blir nog en ordentlig tillställning!
Jag har till och med tänkt ut en smaskig present till födelsedagsbarnet som garanterat kommer vara populär! Dock så vet jag att Simpa är stammis här på bloggen så kan dessvärre inte säga vad det kan vara!

Carl "Knugen" och Silvia "Jokern" Bernadotte kom på besök idag också.. Men det har varit så jävla hypat och sånt ståhej kring den visiten så jag tänker inte yttra mig mer om det...
Istället tänker jag be er att stödja IBK Alba dam imorgon då vi spelar DM-semi mot GGIK.
_______________________________

Fixade även en prov-shooting åt Mr. Elg för Golftidningen "Svensk Golf" igår, så här gick det:
(I bakgrunden de två moderedaktörerna Mr. Oja and Mr. Asspiss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar