tisdag 21 juli 2009

dåligt

Jag stapplar in på mina förbannade kryckor, börjar gråta när doktorn rycker i benet för att det gör ont.. Berättar att samma sak har hänt ett flertal gånger men det har bara blivit värre och värre..

Han tittar på mig och säger att det inte är något fel på det och att om jag vill kan jag gå till en sjukgymnast eftersom det är gratis tre gånger.. Han säger med förfinade ord att han tror att jag ljuger om att det gör ont?

Fittiga jävla sjukvård.. vad fan är det här?
Bara för Mr.storhetsvansinne nr 1 inte kan säga vad som är fel behöver han inte anklaga patienten för att ljuga..
Varför i helvete skulle jag utsätta mig själv för 4 timmars väntan på ett äckligt sjukhus och stappla omkring på kryckor, få blåsor i händerna om jag INTE hade ont??? Och varför skulle jag lägga mig ner och skrika och grina om jag INTE upplevt att något blivit fel med mig???
Varför skulle jag sjukskriva mig från jobbet och förlora pengar som jag behöver om jag egentligen KAN gå?

Helvete.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar