söndag 26 juli 2009

vilken kväll


Den bestod av att fixa till Lisas hår och makeup så att hon såg någorlunda respektabel ut inför deras festkväll i Gävle, lite trimning behövdes (se nedan). Efter avslutat jobb och käk på Promenaden 16 begav jag mig till Mulligans för att slå mig ned bland alla älskade 40+are och mina två vänner Daniel och Jonathan..
Detta funkar inte en utekväll :

Vi hade några intressanta samtal om till exempel hur Daniel skulle lyckas komma undan Patte Nilsson efter ha snott hans brud och vi kom fram till att han INTE skulle komma undan.. Detta samtal grundade sig på att han upplyst oss om att han varit på fest och blivit "bundis" med denna kvinna!
Kvinnotjusare nr 1 :

Vi fortsatte till Sandvikens risigaste pub - Eightball och grabbarna kastade lite pil, här hade även några till anslutit, närmare bestämt Carl, Niklas och Björn. Björn kom att ha en betydande roll på nästa ställe vi besökte
Det är soft med snagg:
Lobby Nightclub.
Vi strosade mest omkring som vilsna själar medans Daniel som tydligen ÄR kung på att ragga snappade upp ett par brudar i baren DIREKT (Det visade sig även senare att han gick i sällskap med en av dessa brudar efter krogen, vart de skulle vet jag inte men man har sina aningar)
Resterande personer fick ägna sig åt att strosa runt på nytt och Björn och jag började en liten jakt. Jakten gick sådär och det slutade med att Björn hookade upp med någon brud på dansgolvet och som dom "dansade"!!!
Precis innan jag gav upp om att det skulle hända något spännande och var på väg hem hittade jag något att ägna resten av tiden åt och blev kvar tills dom stängde!
Fest:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar