onsdag 22 juli 2009

öhhhhhh

Jag blir galen av att vara hemma ensam själv!
Idag har jag gjort en del saker för att underhålla mig själv ändå..
Försökte mig på att göra en hemmagjord bodyscrub och en ansiktsmask..
Måste säga att Bodyscruben blev sjuuuuukt bra.. jättelen om huden nu!

Dock så var inte ansiktsmasken så lyckad.. Det stod i receptet att man skulle ha tomatpuré och flingsalt i den.. Dessa ingredienser hade jag inte hemma så jag tog och krossade en vanlig tomat och hade i vanligt salt.. Måste väl gå lika bra tänkte jag...

ELLER INTE! När jag efter att ha haft på tomatgeggan i fejan i cirka en minut började det svida som inåt hela hellskotta! Jag var tvungen att vrida på kallvattnet i duschen och skölja av på direkten.. Nu ser jag lite ut som jag brukar göra när jag varit ute i solen en vecka i sträck - Kräftröd i heeela fejan, speciellt näsan.

På med aloevera och nu ligger jag och kyler mig med en fläkt i sovrummet.
Jag fattar inte det här med att det alltid är jag?????????
LITE POPPIS?!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar