tisdag 7 juli 2009

HALLÅ?


The end's not near... Nej för helvete..

Jag är inne på femte säsongen av Greys Anatomy.. Jag vill inte att det ska ta slut..
Det är ganska sjukt hur besatt man kan bli av serier.. När jag sitter på jobbet och har cirka tre timmar kvar att jobba, när det börjar bli lite halvtungt så tänker jag på hur JÄVLA skönt det ska bli att lägga sig i sängen och titta på Greys Anatomy när jag kommer hem..
Det är till och med så illa att jag idag tackade nej till en Mc Flurry på Donken för att jag var så desperat efter att titta på det..

Kärestan i Stockholm har fått kicken och man behöver ju inte ens nämna var jag bor för det finns då alltid problem i den här stan. SÅ, på fredag planerar vi att dränka oss i den underbara drycken som nästan alltid förtärs på helgerna och ha en rolig kväll på Kharma.. Jag tycker också att fler än vi ska pallra sig dit.


Föresten, The end's not near är en låt med Band of Horses..Lyssna på den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar