måndag 6 juli 2009

var är semestern när man som mest behöver den.
Jag behöver komma bort, jag behöver inte det här.


Tacka vet jag Maja som bjuder på fest och föreslår thailand. Detta ska vi ordna.. så det stänker om det.. För just nu vill jag bara bort bort bort.

Precis nu ligger jag i lillebrors säng och har ätit en Lion, Beck står på i bakgrunden och jag lyssnar på skitmusik på sjukt hög volym ensam i hela huset.

Tacka vet jag Amanda som man kan dra o shoppa onödiga saker med och som skickar fina låtar som väcker bättre tankar än "FAN VA SYND DE ÄR OM MIG"


Nog med detta. Nu till det väsentliga..
Jag var nära att kortsluta hela Pressverk 62 idag, första dagen på elverkstaden.. Tur att jag har lika soft handledare där.

Kalle - Nu tar du det här instrumentet och mäter där borta
Jag - HÄR!?
Kalle - NEEEEEEJ
- POFFFFFFFFF, så blev det kolsvart i hela el-centralen -
Båda i en kör - "Skit också..........."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar